Het klantbelang staat in onze organisatie centraal. In onze adviserende rol binnen Dijkstra Assurantiën adviseren wij alleen producten met voldoende toegevoegde waarde voor onze klanten. Binnen ons volmachtbedrijf Thomas Assuradeuren, voeren wij alleen producten die voor onze klanten nuttig, kosten efficiënt, veilig en begrijpelijk zijn. Alles met het doel om onze klanten bewust te laten zijn waarvoor ze zich verzekeren en tegen welke prijs. Daarnaast staat bij ons een goede dienstverlening hoog in het vaandel. Bij schade streven wij er naar dat deze zo goed en zo snel mogelijk wordt behandeld en wordt afgewikkeld. Desalniettemin kan het zijn dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. In dat geval horen of lezen wij dat graag zo snel mogelijk. Dit stelt ons in staat om uw klacht op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren. Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen en wat u daarna van ons kunt verwachten.
Klachtmelding
Uw klacht kunt u als volgt bij ons indien
Reactietermijn
Binnen twee werkdagen na ontvangst van uw melding, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Hierin staat onder welk dossiernummer wij uw klacht hebben geregistreerd, alsmede de naam en contactgegevens van de behandelaar van uw klacht. De bevestiging ontvangt u per mail wanneer u de klacht via mail of via het elektronisch klachtmeldformulier bij ons heeft ingediend. Wanneer u de klacht telefonisch of per gewone brief bij ons heeft gemeld, ontvangt u per gewone brief de ontvangstbevestiging.
Behandeltermijn
Direct na ontvangst nemen wij uw klacht in behandeling. Binnen veertien dagen na ontvangst van uw melding ontvangt u per gewone brief van ons een inhoudelijk antwoord op uw klacht. Dit antwoord kan bestaan uit:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Indien u bij ons een klacht heeft ingediend en u bent niet tevreden over de wijze waarop wij uw klacht hebben afgehandeld, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg KiFiD. Onder nummer 300.004523 zijn wij bij het KiFiD aangesloten. Via www.kifid.nl vindt u alle informatie over dit instituut en kunt u (ook) online uw klacht indienen. Een uitspraak van het KiFiD is voor ons bindend. Dit houdt in dat wij opvolging geven aan de uitspraak van het KiFiD.